fredag 2 mars 2018

Thai massage

Idag har jag bokat tid för massage och nu ska jag prova thaimassage. Jag har testat det tidigare, på Koh Tao, och det har sedan dess avskräckt mig att välja den igen. Men nu hörde jag av Judy och Carl att den var riktigt bra uppe på Sea Breeze. Inte så tuff som den ofta kan vara.
Jag har haft problem med mitt högra ben, troligtvis en nerv som kommit i kläm och värken den gett har stört mig, speciellt på natten. Kanske massagen kan hjälpa mig med detta.
Efter drygt en timmes massage känns det faktiskt mycket bättre. Gör nog om detta imorgon, sista dagen här på Koh Payam.

Idag äter vi lunch på en restaurang längs stranden. Det blir sandwich bestående av 3 rostade bröd varvade med massor av grönsaker och kycklingbitar. Mycket gott och fräscht!

På kvällen blir det en mojito under Happy Hour här på Marina. Wifi har varit dåligt i flera dagar, men lyckas koppla upp mig en stund så jag kan mejla hotell Dwella i Bangkok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar